Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

13980621000277 Test PhotoNدیده بان هشتم : رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شوراى عالى استان‌ها تنها شورایى است که مى تواند طرح به مجلس و دولت تقدیم کند که این ظرفیت مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم سی و ششمین  اجلاس رسمى شوراى عالى استان‌ها با حضور ذبیح الله خداییان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل مجلس قدیم برگزار شد.

خداییان در ابتداى سخنان خود با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبى (ع) گفت: نظام ما مبتنى بر دو رکن اسلامیت و جمهویت است و اصل ششم قانون اساسی حکایت دارد که نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران چه نقشی به شورا‌ها داده و چه اهمیتى براى آن‌ها قائل است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به جایگاه شورا‌ها در قانون عنوان کرد: شورا‌ها نمایندگان واقعى مردم هستند که بتوانند امور را با پشتیبانى مردم پیش ببرد.

وى اظهار کرد: شوراى عالى استان‌ها تنها شورایى است که مى تواند طرح به مجلس و دولت تقدیم کند که این ظرفیت مورد غفلت واقع شده است.

خداییان با بیان اینکه اعضاى شورا‌ها از نخبگان جامعه و از مردم هستند، گفت: شورا‌ها ظرفیت بزرگى در سراسر کشور هستند که با شوراى عالى استان‌ها ارتباط دارند و مى توانند مسائل و مشکلات را مطرح کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: مسائل را مى‌توان در قالب اصلاح قوانین و مقررات مطرح کرد و آن را پیش برد و قطعا دستگاه هاى اجرایى همکارى لازم را مى کنند.

خداییان در ادامه گفت: ریاست قوه قضاییه با برنامه وارد دستگاه قضایى شدند و طرح تحول را تقدیم مقام معظم رهبرى کردند که مورد تایید ایشان قرار گرفت.

وى با اشاره به محورهاى طرح تحول گفت: یکى از محورها مبارزه با مفاسد در درون و بیرون قوه قضاییه است و بدون تبعیض صورت مى‌گیرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به حمایت از اقتصاد مقاومتى یه عنوان یکى دیگر از محورهاى طرح مذکور بیان کرد: هزاران کارخانه و واحد تولیدى با حمایت دستگاه قضایى به فعالیت خود ادامه دادند.

وى با بیان اینکه در سال بیش از ١٠٠ میلیون خدمت ارائه مى دهیم که بخش اعظمى از آن الکترونیکى است، گفت: ما هم در بخش ایجاد امنیت و هم در ثبت مالکیت مادى و معنوى ایفاى نقش مى کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به نقش سازمان ثبت در اخذ مالیات‌ها، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ٧٠٠ هزار شرکت در کشور وجود دارد و سازمان ثبت در زمینه اخذ مالیات نقش دارد.

خداییان با اشاره به نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه شکوفایى اقتصادى، اظهار کرد: ما در شکوفایى اقتصاد بیشترین نقش را داریم؛ چرا که هر کسب و کارى که نیاز به ثبت شرکت داشته باشد به ما مراجعه مى کند و شروع یک کسب و کار از طریق همکارى با ما صورت مى گیرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه عنوان کرد: ما در برخى از نقاط کشور نشانه‌هاى جغرافیایى داریم که این نشانه‌ها محصولات هر منطقه محسوب مى‌شود که از آن در عرصه داخلى و بین الملل حمایت حقوقى مى‌شود، در این زمینه کارآفرینان را آموزش مى دهیم که چگونه اقدام به تبلیغ محصول خود و برندسازى کنند که این موضوع توسط بخش مالکیت معنوى سازمان ثبت ثبت صورت مى‌گیرد.

وى با اشاره به وصول اجراى اسناد رسمى لازم الاجرا توسط سازمان ثبت اظهار کرد: سالى نزدیک به ١٦ هزار میلیارد تومان از معوقات را وصول می‌کنیم و سالى چند هزار میلیارد تومان از طریق همین خدمات به خزانه واریز مى‌شود.

فارس

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش