Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

سایت حقوقیدیده بان هشتم : رفع مشکلات ساکنان کوره‎پزخانه‌های خاوران با ورود دستگاه قضایی
در بازدید رییس حوزه قضایی بخش خاوران از کوره‎پزخانه‌های محمودآباد و قاسم‎آباد،  برخی مشکلات ساکنان این منطقه ساماندهی و رفع شد.

میثم یاری، رییس حوزه قضایی بخش خاوران در بازدید از کوره‎پزخانه‌های محمودآباد و قاسم‎آباد، برخی مشکلات خاص ساکنان این مناطق ازجمله دسترسی به آب آشامیدنی سالم، حضور و سکونت غیرمجاز اتباع خارجی و نیز استفاده از انشعابات غیرمجاز آب، برق، گاز و ... را بررسی کرد و  در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‎ربط محلی، بر الزام مالکان و بهره‎برداران از کوره‌های فعال به تامین آب شرب سالم و سایر الزامات بهداشتی و نیز الزام شرکت شهرک‌های صنعتی خاوران بر تعیین تکلیف اراضی وسیع تحت اختیار که به سکونتگاه‌های غیرمجاز اتباع خارجی تبدیل شده و بسترساز ارتکاب جرایم ازسوی مجرمان می‌شود، تاکید و دستورات قضایی لازم را در این زمینه صادر کرد که جهت اجرا به مبادی قانونی ذی‎ربط ابلاغ شد.

مقررات جدید برای کاهش مراجعات غیر حضوری
قائم‎مقام رییس‎کل دادگستری استان گیلان گفت: همزمان با اجرای طرح جدید محدودیت‎های کرونایی، از ورود مراجعان بدون وقت ابلاغ‎شده از دادگاه، به مجتمع‎های قضایی این استان ممانعت می‎شود.  

مجید الهیان اظهار کرد: برای ایجاد امکان فاصله‎گذاری اجتماعی و کاهش خطر ابتلا به کرونا برای مراجعان و کادر اداری و قضایی، همزمان با اجرای طرح جدید محدودیت‎های کرونایی، از ورود مراجعان بدون وقت ابلاغ‎شده از دادگاه، به مجتمع‎های قضایی استان گیلان ممانعت می‎شود.

پرداخت مطالبات کارگران آساک دوچرخ
مطالبات 12 ماهه 86 نفر از کارگران شرکت آساک دوچرخ پرداخت شد و تعداد نیروهای کار این مجموعه نیز به یکصد نفر افزایش یافت. در راستای اقدامات حمایتی مجموعه قضایی استان خراسان رضوی از واحدهای تولیدی و صنعتی و با محوریت معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مسئولان قضایی شهرستان قوچان، مطالبات 12 ماهه 86 نفر از کارگران شرکت آساک دوچرخ پرداخت شد و تعداد نیروهای کار این مجموعه نیز به یکصد نفر افزایش یافت. گفتنی است، برنامه بازدید میدانی قضات و مسئولان قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان خراسان رضوی در حال اجرا بوده و از تعطیلی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی و بیکاری نیروهای کار پیشگیری شده است.

کیفرخواست قاضی قلابی در گلستان صادر شد
رییس‎کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست برای یک قاضی قلابی خبر داد و گقت: متهم این پرونده با معرفی خود به عنوان قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

هادی هاشمیان از صدور کیفرخواست یک قاضی قلابی خبر داد و بیان کرد: متهم این پرونده با معرفی خود به عنوان قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از مردم کلاهبرداری می‌کرد که توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان دستگیر و رسیدگی به اتهامات وی در دادسرای گرگان آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، کیفرخواست این پرونده به اتهام غصب عنوان قضایی و کلاهبرداری صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری دو گرگان فرستاده شد.
رییس‎کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: این فرد چند سال پیش هم به اتهام کارچاق‎کنی دستگیر و محکوم شده بود، اما پس از گذراندن دوران محکومیت، دوباره کار‌های مجرمانه‎اش را از سر گرفت.

واکنش دادستان زنجان به خبر تعطیلی شرکت سرب و روی‌
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان، نسبت به موضوع تعطیلی شرکت سرب و روی‌ و تعدیل نیرو به بهانه عدم صدور مجوز برای حمل فیلتر کیک‌ها به محل جدید، پلمپ محل دپوی فیلتر کیک‌ها و نیز عدم امکان دپو در داخل شرکت واکنش نشان داد و موضوع عدم صدور مجوز برای حمل فیلتر کیک‌ها به محل جدید را کذب محض دانست.

روز جمعه به کارگران شرکت «سرب و روی» پیامی مبنی بر اینکه «به دلیل پلمپ محل دپو فیلتر کیک‌ها و عدم صدور مجوز برای حمل آنها به محل جدید و عدم امکان دپو در داخل شرکت به ناچار شرکت از روز شنبه تعطیل و تعدیل نیرو خواهد شد» ارسال شد. 
در همین راستا، حجت‎الاسلام محسن کرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان نسبت به تعطیلی این شرکت‌ و تعدیل نیرو به بهانه عدم صدور مجوز برای حمل فیلتر کیک‌ها به محل جدید و پلمپ محل دپوی فیلتر کیک‌ها و نیز عدم امکان دپو در داخل شرکت واکنش نشان داد و موضوع عدم صدور مجوز برای حمل فیلتر کیک‌ها به محل جدید را کذب محض دانست و بیان کرد: صراحتا اعلام کردیم هیچ مشکلی برای انتقال پسماند‌های سرب و روی به محل جدید وجود نداشته و تنها کوتاهی از سوی شرکت برای آماده‎سازی محل جدید وجود داشته که نسبت به این موضوع باید پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ ممنوعیتی برای انتقال پسماند سرب و روی به محل جدید (روستای سر دهات) نداریم، اظهار کرد: ارائه مجوز‌های انتقال پسماند به این محل انجام شده و اوایل امسال محل جدید در اختیار شرکت‌های سرب و روی قرار گرفته، ولی در این بین شرکت «بهین‌فرآور» یا شرکت‌های سرب و روی در خصوص آماده‌سازی محل کوتاهی کردند و باید پاسخگوی این کوتاهی باشند.

 

حمایت

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش