text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

اجرای سند تحول قضایی در دادگستری و واحدهای قضایی تهران

دیده بان هشتمرییس کل دادگستری استان تهران در جلسه ویدیو کنفرانسی با سرپرستان مجتمع قضایی ارشاد و دادگاه انقلاب و جمعی از معاونین بر اجرای با درایت و اتخاذ تدابیر شایسته سند تحول قضایی در تمام شئون دادگستری و واحدهای قضائی تاکید کرد.

 

اجرای سند تحول قضایی در دادگستری تهران

 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم و به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی عملکرد و مشکلات مجتمع های قضایی ارشاد و دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به ابلاغ سند تحول قضائی توسط ریاست قوه قضائیه، اظهار کرد: لازم است با درایت و اتخاذ تدابیر شایسته سند تحول را در تمام شئون دادگستری و همه واحدهای قضائی پیگیری و اجرا نمائیم.

حشمتی خاطرنشان کرد: بخشی از اجرای سند تحول با حوزه برنامه ریزی و بخش مهم دیگر به حوزه معاونت منابع انسانی مرتبط می‌باشد که باید در اجرایی شدن این سند خلاقیت را در اجرا و با همکاری حوزه‌ها و  بخش‌های مختلف قضایی بکارگیری نمایند.

وی در ادامه جایگاه دادگاه انقلاب اسلامی را دارای مراتب بالایی دانست و با یادآوری شهدای والامقامی که در این دادگاه خدمت می‌کردند از جمله آیت الله گیلانی، لاجوردی و کچوئی، بیان کرد: اگر امروز دادگاه انقلابمان پویا است بخشی از آن به برکت خدمت عزیزانی در این دادگاه‌هاست که با قاطعیت برخورد کرده‌اند و با جریان‌های ضد انقلاب و معاند که کمر به نابودی کشور بسته بودند مبارزه داشتند که نقش اثرگذاری در انقلاب اسلامی داشتند و شهید بهشتی نیز به این دادگاه مباهات می‌کردند.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه این نشست با اشاره به آمار و عملکرد مجتمع‌های قضایی حاضر در جلسه افزود: در رسیدگی‌ها صرفا عملکرد آماری مورد نظر نیست و باید به اتقان آرا نیز توجه داشته باشیم.

حشمتی همچنین در خصوص کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها از قضات خواست از تاسیسات جدید قانونی در این مسیر استفاده نمایند.

در ادامه این نشست پرویز اسدزاده، معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌های اجرایی ما در حال تعمیر و بهسازی ساختمان دادگاه انقلاب هستیم.

معاون مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران در نشست ویدیو کنفرانس رییس کل دادگستری استان تهران با سرپرستان مجتمع قضایی ارشاد و دادگاه انقلاب گفت: برآوردهای لازم در خصوص اصلاح و بهبود وضعیت ساختمانی دادگاه انقلاب اسلامی و مجتمع ارشاد صورت گرفته و در حال حاضر با استقرار اکیپ‌های مربوطه در حال تعمیر و بهسازی ساختمان دادگاه انقلاب هستیم.

ایسنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید.

منتشر شده در یکشنبه, 21 دی 1399 16:52

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش