text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در امر قضا

 
سایت حقوقی

 

به گزارش پایگاه خبریدیده بان هشتم به نقل ازسایت دیوان عدالت اداری، رئیس دیوان مذکور گفت: از سیاسی کاری و صدور رای براساس رابطه پرهیز داریم و تاکید می‌کنیم که همه تلاشمان را در جهت تحقق عدالت به کار بندیم.
به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جمع قضات، مدیران و کارکنان این نهاد قضایی ضمن آرزوی سالی موفق برای همکاران اظهار داشت: به حمدالله دیوان عدالت اداری، عملکرد خوب و قابل توجهی داشته است و من از همگی همکاران به خاطر تلاشی که کرده‌اید، تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی افزود: آمار و عملکرد دیوان عدالت اداری در سال گذشته حاکی از تلاش درخور توجه همکارانمان در بخش‌های مختلف قضایی و اداری بوده است، که امیدوارم این تلاش تداوم یابد و بتوانیم نسبت به جلب رضایت بیشتر مردم اقدام کنیم.
رئیس دیوان عدالت اداری تاکید کرد: اهتمام ما در این است که در سال جاری با انجام امور و رسیدگی به پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، امکانی را فراهم آوریم که مراجعان کمتر اذیت شوند.
وی ادامه داد: وظیفه ماست که در رسیدگی به پرونده‌ها و صدور احکام قضایی با رعایت قوانین و مقررات عمل کنیم و نگذاریم آراء صادره بر غیر مدار قانون شکل بگیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با قدردانی از قضاتی که در ایام تعطیلات نیز کار را تعطیل نکرده و نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته‌اند، اضافه کرد: برخی همکاران قضایی ما حتی در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به رسیدگی به پرونده‌های قضایی اقدام کرده‌اند و در راستای راه‌انداختن کار مردم همت مضاعف داشته‌اند که جا دارد از همت عالی آنان و زحمتی که کشیده‌اند قدردانی شود.
وی همچنین با اشاره به راهبرد کلی نظام در سال 1395 به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: معظم‌له نکات کاربردی و راهبردی نظام برای سال جاری را در سخنان ابتدای سال خود گوشزد کرده‌اند و ما وظیفه داریم در هر بخش و حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم برنامه‌هایمان را بر این اساس طراحی و سازماندهی کنیم.

 
منتشر شده در شنبه, 14 فروردين 1395 15:23

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش