text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

تمدید غیر حضوری پروانه وکالت در سال 1395

سایت حقوقیدیده بان هشتم : به اطلاع همکاران محترم وکیل می رساند که امکان تمدید پروانه به صورت غیر حضوری و از طریق پایگاه اینترنتی کانون وکلای مرکز (www.icbar.ir) و در بخش درگاه خدمات الکترونیک فراهم شده است .
برای ملاحظه راهنمای تمدید الکترونیکی اینجا کلیک نمائید .
تذکر مهم:
قبل از ورود در روند تمدید اینترنتی ، حتما راهنمای تمدید الکترونیکی را به دقت مطالعه فرمایید و حتی الامکان از مراجعه حضوری اجتناب نمایید.
در صورت نیاز در ساعات اداری برای پاسخگویی به مسایل فنی سایت با شماره های 84001124 - 84001147 ودر سایر موارد با دبیرخانه کانون به شماره 84001152 تماس حاصل فرمایید.
توجه :
1-برای تمدید تا پایان آبانماه سال 1398 ارائه مفاصای مالیاتی سال 1393 و برای تمدید تا پایان آبانماه سال 1397 ارائه مفاصای مالیاتی سال 1392 و برای تمدید تا پایان آبانماه سال 1396 ارائه مفاصای مالیاتی سال 1391  مورد نیاز می باشد.
تمدید تا پایان آبانماه سال 1398 ---->ارائه مفاصای مالیاتی قطعی تا پایان سال 1393
تمدید تا پایان آبانماه سال 1397 ---->ارائه مفاصای مالیاتی قطعی تا پایان سال 1392
تمدید تا پایان آبانماه سال 1396 ---->ارائه مفاصای مالیاتی قطعی تا پایان سال 1391
2- افراد واجد شرایط تمدید پروانه  ، در صورتی که درخواست معرفی نامه جهت مراجعه به حوزه مالیاتی و دریافت مفاصاحساب دارائی برای تمدید پروانه  را دارند ؛ می توانند با ورود به پورتال خدمات الکترونیکی کانون وکلای مرکز نسبت به دریافت و چاپ معرفی نامه به صورت اینترنتی اقدام نمایند.
برای این منظور به سايت کانون - بخش درگاه خدمات الکترونيکى (پس از ورود به پورتال خدمات الکترونیک با نام کاربری و رمز عبور خود ، در منوی « پروانه » ، گزينه «چاپ نامه دريافت مفاصا حساب مالياتى» )  مراجعه نمایند.
برای ورود به درگاه از اینجا اقدام نمائید .
3-هزینه پروانه اشتغال وابستگان دادگستری و تمدید آن در هر سال، بموجب قانون بودجه سالانه کشور و دیگر قوانین جاری تعیین و تصویب می گردد که می بایست قبل از ورود در فرآیند تمدید جداگانه در باجه های تمبر پرداخت گردد.
برای ملاحظه هزینه پروانه اشتغال وابستگان دادگستری و تمدید آن در هر سال اینجا کلیک نمائید.
باجه هائی که در شهر تهران مجاز به دریافت مبالغ مزبور می باشند عبارتند از: مجتمع قضائی شهید صدر (میرعماد)، مجتمع قضائی شهید باهنر، مجتمع قضائی عدالت ، مجتمع قضائی شهید مفتح و در شهرستان ها باجه های تمبر مستقر در دادگستری ها و مجتمع های قضائی.
4-با تمدید اینترنتی پروانه، اطلاعات تمدید از طریق کانون به سامانه قوه قضائیه(عدل ایران) ارسال می گردد .
درخصوص ملاحظه فیزیک پروانه ، حسب هماهنگی های بعمل آمده با معاونت انفورماتیک قوه قضائیه و با توجه به اجرائی شدن پروژه کارت هوشمند وکیل مقرر شد تا به زودی ارائه این کارت جایگزین ارائه پروانه وکالت گردد و تا آن زمان مدارک هویتی دیگر می تواند به مراجع مزبور ارائه گردد .
تذکر : بعد از ثبت تمدید پروانه در برنامه ، گواهی مربوط به تمدید پروانه را از منوی «پروانه» در قسمت «چاپ گواهی تمدید» اخذ نموده و در مراجعه به محاکم و مراجع به همراه داشته باشید .
5-بعدازاسکن گواهی مفاصاحساب مالیاتی وارسال فایل آن ازطریق ثبت درخواست تمدید اینترنتی پروانه و پذیرش آن ازطریق سیستم وانجام تمدید اینترنتی ، لازم است تا اصل مفاصای مالیاتی اسکن شده را با ذکر شماره پروانه بر روی آن و عبارت (حاوی گواهی مفاصا حساب مالیاتی- بایگانی کانون- اتاق 8) به نشانی کانون: تهران- میدان آرژانتین- ابتدای خیابان زاگرس- ساختمان شماره 3- کد پستی 1514934411 از طریق پست ارسال نمائید.
* افراد زیر مجاز به تمدید اینترنتی پروانه وکالت نمی باشد:
1-آقایان فاقد کارت پایان خدمت که در مقطع دکتری اشتغال به تحصیل دارند. این دسته از وکلا می بایست با اخذ گواهی اشتغال به تحصیل و کسب موافقت کانون پروانه خود را صرفاً تا پایان مدت گواهی اشتغال به تحصیل تمدید نمایند.
2-افرادی که آخرین تمدید پروانه وکالت آنان مربوط به قبل از آبان ماه 1392 می باشد .
تبصره : افرادی که وقفه ای در تمدید آنان از آبان ماه 1392 تا آبان ماه 1395 وجود داشته باشد میتوانند با انتخاب گزینه علت عدم تمدید (در روند تمدید پروانه) و ارسال اسکن صفحات اول (مشخصات وکیل) و صفحه آخر (آخرین صفحه منقوش به تمبر مالیاتی) دفترچه ابطال تمبر مالیاتی خود در فرآیند تمدید مبادرت به تمدید پروانه نمایند .
3-افرادی که سابقاً در هنگام صدور پروانه یا تمدید یا در اثنای اشتغال به وکالت و یا کارآموزی متعهد به ارائه گواهی ها و مدارکی به کانون شده اند و با انقضای مهلت تعهد، مبادرت به انجام تعهد و یا اقدام به ارائه گواهی ها و مدارک تعهد شده به کانون ننموده اند.
این دسته از همکاران می بایست با مراجعه حضوری به کانون و حسب مورد برای رفع موانع تمدید پروانه خود اقدام نمایند.
 
برای ورود به فرآیند تمدید اینترنتی (درگاه خدمات)اینجا کلیک کنید .
 
منبع : دبیرخانه کانون وکلای دادگستری مرکز
منتشر شده در یکشنبه, 09 آبان 1395 13:32

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش