text1

جمعه, 31 فروردين 1403-

اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر منصوب شدند

 
 

سایت حقوقی

دیده بان هشتم : طی حکمی از سوی معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت احوال کشور منصوب شدند.
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم از اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل، اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت احوال کشور با حضور معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه مهمترین اتفاقی که در سال 1394 افتاد تبدیل اصل هشتم قانون اساسی به قانون بود گفت: شورای بسیار قویی در راس ستاد با حضور 6وزیر، مجتهدین و سازمان هایی که هم اجرایی و هم فرهنگی می توانند موثر باشند در این قانون آمده است.
سید مهدی هاشمیانافزود: بر اساس ماده 5 این قانون دستور العملی اجرایی وجود دارد که تقریبا در نظام اداری و موارد دیگر امر به معروف و نهی از منکر در کل کشور جاری می شود.
وی تصریح کرد: با این قانون به نظر می رسد نظام اراده کرده است که امر به معروف و نهی ار منکر به عنوان یک قدرت مردمی و نظارت همگانی در جامعه شکل گیرد و معنا و مفهومی که در دین گفته شده و در آیات و احادیث شنیده ایم تقریبا با آن شکل در کشور اجرا شود.
معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار امیدواری کرد: طرح ها، برنامه ها و کارهایی که با روح این قانون نزدیک باشد برنامه ریزی و با چارت ابلاغ خواهد شد.
رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت احوال کشور نیز در ابتدای جلسه به ارائه گزارش و عملکرد این شورا در سال 94 پرداخت و گفت: سلسله آموزش های سبک زندگی با محوریت کتاب "مفاتیح الحیات" حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، قرائت مستمر قرآن و ترجمه ی آن، برگزاری سلسله سخنرانی های اخلاقی و نشست صمیمانه و چهره به چهره با همکاران و پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی را از جمله اقدامات این ستاد عنوان کرد.
سید مرتضی امینی همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری بسیج و روابط عمومی، اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه های ویژه دهه اول ماه محرم با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور رییس سازمان و معاونین و برگزاری دوره روخوانی قرآن کریم با همکاری مرکز آموزش و ارائه گواهی به شرکت کنندگان را از دیگر اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت احوال کشور در سال گذشته عنوان کرد.
در پایان جلسه نیز احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت احوال کشور توسط معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر به آنها داده شد.
منتشر شده در دوشنبه, 23 فروردين 1395 10:22

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش