text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

گزارش نتايج مرحله نيمه نهايى مسابقات فوتبال وكلاى كشور +تصاوير بازى وحواشى

دیده بان هشتم : بازى هاى مرحله نيمه نهايى مسابقات فوتبال وكلاى كشور امروز پنجشنبه اول آذر ماه هزار و سيصد و نود و هفت در ورزشگاه بعثت شهر شيراز پيگيرى شد و در اولين ديدار اين مرحله تيمهاى وكلاى فارس (پرشيا) و تيم وكلاى مازندران در برابر هم قرار گرفتند. 
تيم وكلاى فارس از همان دقايق اول جريان بازى را از آن خود نمود و با يك بازى هجومى توانست در دقايق دوازده و نوزده بازى به ترتيب توسط محمد جعفرى و هادى رئيسى دو گل وارد دروازه تيم مازندران نمايد. بازى با برترى تيم فارس در جريان بود كه در يك ضد حمله از تيم مازندران و پاس رو به جلو از سوى على فاريابى با اشتباه مدافع تيم فارس مسلم ممتازيان يك گل را وارد درواز تيم خودى نمود و بازى با همين نتيجه در نيمه اول پايان يافت.
در نيمه دوم اين تيم مازندران بود كه بازى را هجومى آغاز كرد و چندين فرصت گل ايجاد نمود كه بالاخره موفق شد در دقيقه پنجاه بازى توسط يار شماره يازده تيم محسن پور آقاجانى گل دوم را وارد دروازه تيم وكلاى فارس نمايد. بعد از اين گل هر دو تيم با كشاندن توپ به ميانه زمين با احتياط بازى را دنبال كردند و نتيجه در پايان بازى و در وقت قانونى با تساوى ٢-٢ خاتمه يافت. بنابراين براى انتخاب تيم برنده بازى به وقت اضافه كشيده شد كه تيم فارس موفق شد توسط بازيكن شماره پنج خود محمد رضا برشوى سومين گل خود را به ثمر برساند و در ادامه نيز تيم فارس توانست با اداره بازى نتيجه را به سود خود پايان دهد و تيم وكلاى فارس بعنوان اولين تيم به فينال بازيها صعود كرد.
از نكات قابل توجه در اين بازى ممانعت از حضور بانوان براى ورود به ورزشگاه بود كه اين پديده برخلاف بازيهاى گذشته صورت گرفت، بنابراين بانوان با حضور در بخشى از حاشيه ورزشگاه كه بوسيله فنس از محوطه جدا شده بود مبادرت به تماشاى بازى پرداختند كه بنظر مى رسد متعاقب رسانه اى شدن حضور بانوان در ورزشگاه كه با استقبال بسيارى از سايتهاى خبرى و محافل ورزشى روبرو شده بود از حضور بانوان در اين مرحله جلوگيرى شد. از جمله حواشيهاى ديگر اين بازى پرتاب چندين باره نارنجك هاى دست ساز از سوى تماشاگران مستقر بر روى سكوهاى ورزشگاه بود كه حكايت از حساسيت بيش از حد بازى داشت.
دومين بازى از مرحله نيمه نهايى بين تيمهاى كانون مركز و تيم كانون وكلاى بوشهر در حالى آغاز شد كه كانون مركز از همان ابتدا بازى را بسيار هجومى شروع كرد و پس از دست دادن موقعيت هاى بسيار نهايتاً در دقيقه سى و هفت بازى اولين گل خود را توسط مهرداد كاظمى مهاجم هميشه گل زن خود بدست آورد. بعد اين گل بازى تا پايان نيمه اول به تعادل كشيد لكن تيمها موفق به گل زنى نشدند. در نيمه دوم نيز تيم مركز به مانند نيمه اول حملات زيادى را روى دروازه تيم بوشهرى آغاز كرد و نهايتاً شش دقيقه پس از شروع نيمه دوم به دومين گل خود در اين بازى دست يافت. زننده اين گل نيز مهاجم جوان و قبراق اينروزهاى كانون مركز آقاى مهرداد كاظمى بود . اما از اين زمان بازيكنان كانون مركز طورى بازى را ادامه دادند كه گويى بازى را تمام شده مى ديدند. بنابراين كانون بوشهر با چند جابجايى و آوردن بازيكنان سرعتى حملات خود را از جناحين شروع و موفق شدند اولين گل خود را توسط آقاى مختار هنرمند به ثمر برسانند و در حالى كه دو دقيقه به پايان وقت قانونى بازى مانده بود دروازه بان تيم كانون مركز با يك اشتباه مهلك نتوانست پاس رو به جلو بازیکن حریف را دفع كند و توپ پس از عبور از زیر پاهاى دروازه بان به تور دروازه كانون مركز چسبد و بازى به تساوى كشيده شد و نتيجه تا پايان بازى پا برجا ماند و به وقت هاى اضافه كشيده شد. با شروع وقتهاى اضافى كه بنظر مى رسيد بازيكنان تيم تهرانى به خودشان آمده بودند و بدنهاى آماده ترى نسبت به تيم بوشهر دارند حملات زيادى را روى دروازه تيم بوشهر انجام دادند كه حاصل آن دو گل در دو نيمه وقت اضافه توسط داود كاسه گر محمدى و سيد محمد جواد محمدى(از روى نقطه پنالتى) بود. در دقايق پايانى و در حالى كه داور بازى آماده سوت پايان بازى بود با خطاى مدافع كانون مركز بر روى مهاجم تيم بوشهرى در محوطه جريمه داور بازى را مجاب نمود كه نقطه پنالتى را نشان دهد كه اين فرصت هم توسط بازيكن تيم بوشهرى به گل تبديل شد و بازى با همين نتيجه خاتمه يافت. بنابراين سرنوشت يك پاى ديگر بازى فينال با صعود كانون مركز مشخص شد.
اين بازى نيز به مانند بازى قبل حاشيه ها و اعتراضات زيادى را به همراه داشت كه داور بازى در يك صحنه اقدام به اخراج مربى تيم كانون مركز نمود.
آخرين روز بازيها فردا با انجام دو بازى در مرحله رده بندى و فينال برگزار خواهد شد كه گزارش اين دو بازى و انتخاب آقايى گل و بهترين بازيكن اين دوره از مسابقات از طريق سايت و كانال ديده بان هشتم به اطلاع مخاطبين خواهد رسيد.
 
تصاوير بازى تيمهاى كانون وكلاى مازندران و  شيراز به همراه حواشى بازى
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
 سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
 
تصاویر بازی فوتبال وکلای تهران و بوشهر
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
 
سایت حقوقی
منتشر شده در پنج شنبه, 01 آذر 1397 23:09

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش