text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

بسته حوادث چهارشنبه 15اردیبهشت

دیده بان هشتم : قتل بعد از دور دور با سانتافه در عظیمیه کرج

مرد جوان هنگام دور دور با سانتافه در کرج مرتکب قتل شد.

 

حوادث


رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف یک فقره قتل در دور دورهای خیابانی منطقه عظیمیه کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادر بیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در منطقه عظیمیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که متوفی به وسیله یک دستگاه خودرو سانتافه مورد اصابت قرار گرفته و خودرو مذکور از محل متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال به قتل رسیدن متوفی به وسیله راننده خودرو سانتافه متصور بود، پرونده به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت صاحب خودرو سانتافه را شناسایی و با دعوت او به پلیس آگاهی متوجه شدند که در تاریخ وقوع قتل نامبرده خودرو خود را به منظور فروش در یک نمایشگاه خودرو به امانت گذاشته بود و تصادف توسط عوامل مرکز فروش صورت گرفته است.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی چهار نفر از عوامل نمایشگاه خودرو پیش‌گفته دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از آنها مشخص شد که در روز حادثه به منظور دوردور کردن در منطقه عظیمیه خودرو سانتافه را از نمایشگاه خارج و در هنگام گشت زنی با مقتول درگیر شده‌اند که در یک زد و خورد راننده خودرو مقتول را زیر گرفته و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

سرهنگ نادر بیگی یادآور شد: آموختن مهارت کنترل خشم می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

 

عکس های خصوصی زن قمی بی آبرویش کرد
مرد پلید که به یک زن پیشنهاد بی شرمانه در فضای مجازی داده بود به دام افتاد.
رئیس پلیس فتا استان قم از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه خبر داد و گفت: افرادی که با روش های مختلف در فضای مجازی موجبات مزاحمت دیگران را فراهم می کنند این اقدام آنان جرم تلقی می شود و با عاملین برخورد جدی و قاطعانه انجام خواهد شد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ موالی، رئیس پلیس فتا استان قم در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان با موضوع تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی ، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری شاکیه و اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تایید هویت وی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و لوازم الکترونیکی وی نیز جهت تکمیل پرونده و مستند سازی توقیف و تحویل کارشناسان پلیس فتا گردید.
این مسئول انتظامی گفت:در بازجویی های اولیه متهم، اتهام وارده را منکر شد و ادعای شاکیه را کاملا رد نمود ولی پس از ارائه مدارک و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که از طریق تلگرام با شاکیه آشنا شده و با جلب اعتماد وی و سپس دریافت تصاویر شخصی این زن، قصد اخاذی و برقراری ارتباطات نامتعارف با این زن را داشته است که با شکایت به موقع شاکیه و پیگیری پلیس فتا این مجرم سایبری دستگیر شد.

سرهنگ موالی ضمن تاکید بر لزوم حفظ اسرار و اطلاعات شخصی و خانودگی در فضای مجازی گفت: کاربران به افراد غریبه براحتی اعتماد نکنند و از ارسال موارد شخصی و خانوادگی به افراد ناشناس اجتناب کنند زیرا هویت کاربران در فضای مجازی نامشخص است و این فضا محل مناسبی برای آشنایی و رابطه دوستی نیست.

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

 

مرگ دسته جمعی اوباش سابقه دار خوی / تیم اطلاعاتی وارد عمل شد
شبکه اوباش های سطح یک شهرستان خوی متلاشی شد و تعدادی از این اراذل و اوباش کشته شدند.
دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان خوی اعلام کرد: تعدادی از اراذل و اوباش این شهرستان در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسیدند.

در این اطلاعیه آمده است: دستگاه قضایی در برخورد قاطع و سخت با مجرمان حرفه ای و اراذل و اوباش و افراد مخلّ نظم و امنیّت عمومی جامعه و امنیّت شهروندان و مجازات حداکثری آنها، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد؛ پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تضمین امنیّت شهروندان در تمام ابعاد، از جمله وظایف و تکالیف دستگاه قضایی و کارگزاران امنیّتی است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مساله برخورد با اراذل و اوباش و اخلال کنندگان نظم و امنیّت جامعه، از جمله سیاست های اولویّت دار دستگاه قضایی بوده و دادستانی خوی به عنوان خادم و حافظ امنیّت مردم، با این پدیده شوم که امنیّت روانی جامعه و شهروندان را هدف قرار داده و عدّه ای می خواهند در این دارالولایه ناامنی و ارعاب ایجاد کنند به سختی مقابله خواهد کرد.

همچنین در این بیانیه اضافه شده است: در راستای مقابله جدّی و قاطع با پدیده اراذل و اوباش و اخلال کنندگان امنیّت و نظم عمومی جامعه و در نتیجه عملیّات غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی از اراذل و اوباش که مسّلح به انواع سلاحهای گرم و سرد جنگی بوده و اقدام به مقابله مسلحانه با ماموران عمل کننده کرده بودند، کشته شدند

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید.

 

منتشر شده در چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1400 15:16

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش