Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

دیده بان هشتمبازدید از حوزه قضایی آشخانه و دادگاه عمومی بخش سملقان

 

اخبار حقوقی قضائی کشور

 

رئیس ‎کل دادگستری استان خراسان شمالی از دادگاه عمومی بخش سملقان و نیز دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف شهرستان آشخانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مربوطه قرار گرفت. حجت‏ الاسلام اسدالله جعفری در بازدید از دادگاه عمومی بخش سملقان، درخصوص ارزیابی عملکرد قضایی این بخش به برخی مشکلات مبتلابه این حوزه قضایی اشاره و بر ضرورت تلاش بیشتر و اعمال مدیریت دقیق‌تر و نظارت بهتر به منظور بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی به ویژه در حوزه دادرسی الکترونیک و تعیین تکلیف فوری وضعیت پرونده‌های قضایی تأکید کرد. وی در بازدید از حوزه قضایی آشخانه نیز بر ضرورت رعایت دقت و سرعت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی به‎ویژه به‏کارگیری بیشتر و بهتر سازوکار دادرسی الکترونیک در تمامی مناسبات قضایی تأکید کرد. جعفری هدف عمده از بازدید‌های سرزده میدانی را بررسی ملموس و محسوس مشکلات مبتلابه همکاران و همچنین استماع خواسته‌ها و پیگیری مطالبات مراجعان و ارزیابی روند رسیدگی‌های قضایی عنوان کرد. رییس‎کل دادگستری استان خراسان شمالی در جریان بازدید از شورا‌های حل اختلاف بخش مانه و سملقان، اولویت اصلی و مهم شورا‌های حل اختلاف را اهتمام جدی در اصلاح ذات‎البین و رفع مسالمت‏آمیز مخاصمات و دعاوی برشمرد و تصریح کرد: برای اینکه این اولویت مهم که از اصلی‌ترین دلایل شکل ‎گیری و در واقع فلسفه ایجاد شورا‌های حل اختلاف نیز است، به ‎طور کامل محقق شود، باید تلاش‌ها بیشتر شود و اعضای شورا‌های حل اختلاف با روحیه جهادی و کار مضاعف پا به میدان بگذارند و صرفا در محل کار و فعالیت خود به وظیفه عمل نکنند و گاهی لازم است این عزیزان به سراغ اصحاب دعوا بروند و فصل خصومت و رفع اختلاف کنند.

تلاش برای دستگیری عوامل حمله مسلحانه به ماموران ناجا در پل گاومیشان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: دستورات قضایی به‎منظور شناسایی و دستگیری عوامل حمله مسلحانه به ماموران ناجا در پل گاومیشان صادر شده است.
افشار خسروی‎زاد از صدور دستورات قضایی به منظور شناسایی و دستگیری عوامل حمله مسلحانه به ماموران ناجا در پل گاومیشان شهرستان دره شهر خبر داد و گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و معاینه محلی توسط بازپرس صورت گرفته است.
بر اثر تیراندازی فردی ناشناس به ماموران نیروی انتظامی مستقر در پل گاومیشان شهرستان دره‎شهر یک نفر شهید و یک نفر زخمی شد.

 

بازدید معاون دادستان کل کشوراز مجموعه آرتا صنعت
معاون قضایی دادستان کل کشور از مجموعه صنعتی آرتا صنعت در شهرستان نمین بازدید کرد.
سعید عمرانی با همراهی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و برخی از مسئولین استان و شهرستانی از مجموعه صنعتی آرتا صنعت در شهرستان نمین بازدید کرد.
عمرانی در بازدید از این مجموعه عظیم صنعتی اظهار کرد: در این برهه از زمان و در این حصار تحریم از جانب دشمنان ایران اسلامی، دفاع از حرم، کار کردن در خط مقدم تولید است. وی با اشاره به حمایت قاطع و همه جانیه قوه‌قضاییه از اشتغال و تولید خاطر نشان کرد: هیچ خط قرمزی در حمایت قانونی و مشروع از تولید و اشتغال وجود ندارد و هر جا مشکلی در مسیر تولید و اشتغال باشد قوه‌قضاییه با نگاه حمایتی و رفع موانع ورود پیدا می‌کند.
معاون قضایی دادستان کل کشور با تشریح رویکرد قوه‌قضاییه در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری یاد آور شد: رویکرد اصلی دستگاه قضایی در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال بر این است که هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود. وی گفت: مساوات و رعایت عدالت در دفاع از حقوق عامه، بیت‌المال و حقوق اشخاص از اصول بنیادین در قوه‌قضاییه است و بر این اساس قوه‌قضاییه در احقاق حق مصمم و قاطع عمل می‌کند.

حمایت

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید.

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش